wtorek, 17 czerwca 2014

SZOK !!!!!!!!!

Dziś przeżyłam szok!
Chyba nigdy w życiu nie miałam takiej niespodzianki!
Dzwonek
Kurier
? Przecież nic nie zamawiałam!
Paczka
Otwieram

JAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Naprawdę ja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Krzyki, wrzaski, dzika radość !
Zawołałam córkę, potem sąsiadkę,
nie mogłam uwierzyć w to, co widzę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Latałam po domu jak szalona !

Zobaczcie !!!

Fotek dużo, ale jestem tak podekscytowana, 
że nie wiem którą wybrać!












Szyję dużo, praktycznie non-stop,
ale samej siebie w życiu bym nie uszyła,
nawet o tym nigdy nie pomyślałam!
Za to pomyślała ONA, moja blogowa koleżanka Agatka.

Agatkę poznałam w zeszłym roku.
Kiedy we wrześniu mnie odwiedziła - była dekupażową blogerką.
Nie miała nic wspólnego ani ze scrapbookingiem, ani z szyciem.
Od Beci zaraziła się papierkami.
Zaczęła robić kartki, notesy, boxy,
a wszystko tak perfekcyjnie, jakby urodziła się ze skrapkami w dłoni :-)
Do tego wszystko robi z takim smakiem, wyczuciem, 
ale tego nie da się nauczyć.
W grudniu kupiła ode mnie skrzata.
Potem chciała drugiego, ale zamiast jej wysłać, 
namówiłam ją, by spróbowała uszyć sama.
Posłuchała mnie, ale nie można tego nazwać próbą -
- uszyła perfekcyjnie.
Po skrzacie przyszedł kolej na Tildy, stojące lale, króliki...
Zresztą oprócz tego Agatka krzyżykuje, filcuje,
gotuje, piecze,
ma tyle talentów, że możnaby nimi obdzielić kilka osób!
.
A zresztą, oglądajcie sami :-)

Agatko, sprawiłaś mi tyle radości,

 DZIĘKI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

P.S. Wczoraj miałam w planie kąpać Julię.
Ale jak to ja - zabrałam się za notesy i czas mi uciekł.
Jakbym wiedziała jaki czeka nas ważny dzień, porządnie bym ją wyprała!
Ale nie mogłam czekać z fotkami do jutra, nie wytrzymalabym !
Niech se będzie brudna!
Nie podawajcie mnie do Animalsów,
bo zabiorą mi ją do Domu Dziecka :-)

38 komentarzy:

  1. Jaka podobizna i ten psiak jaki słodki :) Cudowny prezent dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fiu-fiu-fiu... niesamowite podobieństwo... nawet sunia toczka w toczkę podobna do Twojej...
    śliczna niespodzianka... do pozazdroszczenia...
    pozdrawiam Elu

    OdpowiedzUsuń
  3. To naprawdę bliźniaczka :) :) :) :) :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. O rety!!!
    Cudowna niespodziewanka i Ty i pieszczoch mały... Bosko! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatka goni mistrza. Bój się Elu! Do tego wszystkiego to kochana dziewczyna! Jak cudownie być w takiej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  6. No i teraz masz swojego własnego "klona" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super niespodzianka! Jaka dbałość o szczegóły! I teraz masz siostrę bliźniaczkę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ Agatka Ci zaserwowała niespodziankę,a dodatku tak miłą i piękną :)
    Nie dziwię się że byłaś w szoku i tak się cieszyłaś :)
    Gratuluję :)
    Pozdrowioneczka :)***

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW sama jestem w szoku,takie cudo,ze po prostu brak słów.
    Jak napisała Ania masz siostrę bliźniaczkę-mini wersję :)
    No i Julka jest cudna-tez mam shih tzu ale obcinam bo taka fryzura wymaga czasu a przy 3 dzieci i swoich robótkach jest mi wygodniej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz fajnie ! siostra bliźniaczka - podobieństwo niesamowite:))) Też bym się cieszyła z takiej niespodzianki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. :-)))
    Fajna lala, albo raczej aniołek , bo ma skrzydełka :-)
    Pasuje do Ciebie jak nic :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. hahha rzeczywiście Ty ! Identyczna ! Wspaniały prezent !

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzisz Kochana,jak dobro wróciło do Ciebie:)Dostałaś taką niespodziankę,jakie robisz innym.Masz teraz siostrę bliźniaczkę i sunia też!

    OdpowiedzUsuń
  14. Co za podobizna, wspaniały prezent, gratuluję, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezent pełen zaskoczenia i podobieństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały prezent! Świetna niespodzianka. Zaglądnęłam na bloga Agatki zdolna z niej osóbka. W wolnej chwili muszę u niej pobuszować dokładniej:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczna niespodzianka! Cieszę się z Tobą jakbym to ja ją dostała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też jestem w szoku!! Lala cudowna! I zazdroszczę jak nie wiem co! Też o takiej marzę, ale właśnie stworzonej przez kogoś. Takie prezenty są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  19. Que bonita y que original, no le falta detalles hasta el perro es igual!!!! besos

    OdpowiedzUsuń
  20. Po prostu zaniemówiłam jest super....Teraz widzę że jest Was dwie....Rewelacja....Buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń
  21. fantastycznie ;-) a widzisz- dobro powraca zwiększoną falą. a Julka ma wakacje-nikt sie nie czepia

    OdpowiedzUsuń
  22. Boska niespodzianka, super klon:)))
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest świetna! No i teraz wyszło ...albo Agata jest bardzo dobrą uczennicą ...albo Ty jesteś rewelacyjnym nauczycielem :)...chyba jedno i drugie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Sobowtór wypisz wymaluj, identyczny nadruk na bluzce - mistrzostwo świata :)
    Oj zdolna ta Agatka!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow ale świetne!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. szewc bez butów chodzi :) świetną niespodziankę Ci sprawiła, a sama lala piękna i wypisz,wymaluj :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wreszcie doczekałaś się swojej tildy! Cudownie!!! Najbardziej wzruszające jest to, że Agatka nie zapomniała doszyć Twojej tildzie skrzydeł... jak przystało jej właścicielce, ludzkiemu uosobieniu Anioła... naszej Elisce. :-)
    Pozdrawiam urlopowo! :-)
    Ola Sz.
    P.S. Kopia Twojej psinki po prostu powala na łopatki z zachwytu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Możesz być naprawdę dumna! Lala jest cudowna, wszystkie szczególy powalają :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prezent wspaniały, cudowna niespodzianka.Taka podobizna. Jak to nie wiadomo co w nas drzemie. Jestem pod ogromnym wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj, oj ... oj, ile ja bym dała, żeby w tym momencie kiedy paczuchę rozpakowujesz być gdzieś blisko, hmmm ... np. w szafie schowana :))) hi hi SZOK Twój zobaczyć ... bezcenne !
    Twój sobowtór, Twój aniołyszek, Twoja lala ... BEZBŁĘDNA, CUDOWNA, NIEPOWTARZALNA, WSPANIAŁA ! Zachwycona jestem na maksa ! A Juleczka ... słów mi brak !
    Agatka na medal się spisała !!! Cudowną lalę Tobie odszykowała i tym samym dobiła mnie kobita na maksa ! No i co ja teraz zrobić mam, no co ... ja się pytam ???
    Kurna ... papierki opanowałaś do perfekcji, wymarzony domek już Tobie sprezentowałam ... przecie nie zrobię Tobie kolejnego notesu !!!!! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... jestem w czarnej du.. !
    RATUNKU !!!
    Zaległości nadrabiam i buszuję dziś wyjątkowo w domciu ...
    Ogarnę się ... jak przeżyję do 4 lipca to Tobie kochana obiecuję ... na rzęsach stanę, ale upominek będzie ! Tylko plissssssssssssssss ... na szycie moje nie licz !:)))) Nie chcę Cię o zawał i wylew przyprawić :))) :D
    Buziammmmmmmmmmm i lecem dalej !

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczna Ty :) radość musiała być ogromna

    OdpowiedzUsuń
  32. Cała TY i jeszcze piesio:) Idealne są:) Rewelacyjny prezent dostałaś:)
    Dobrze mieć taką uzdolnioną przyjaciółkę:)

    OdpowiedzUsuń