wtorek, 21 sierpnia 2012

Stojące lale

Witajcie kochani! Dziękuję za życzenia zdrowia :-)
Pomogło, bo jest już lepiej :-) 
Palec nadal wygląda okropnie, muszę go bandażować, żeby go nie widzieć,
 ale robię cieńszy opatrunek i wciskam kciuka w nożyczki :-)
Dzięki temu mogę dokończyć zaczęte prace i zacząć te zamówione.

Pisałam Wam, że próbuję uszyć stojące lale.
 Pierwszą już pokazywałam, ale przypomnę jak wygląda:


Nie jestem z niej w pełni zadowolona, więc próbuję dalej.
(choć moja siostra twierdzi, że ta i tak jest najsłodsza:-)

Uszyłam jeszcze dwie. Na pewno daleko mi do ideału, ale zobaczcie, co wymodziłam:





I druga:





Dopiero na zdjęciach zobaczyłam, że do tej sesji na działce nie pomalowałam jej policzków, zapomniałam :-(


Na razie mam dość lal, ale i tak wyjeżdżam, więc od nich odpocznę :-)
Pozdrawiam cieplutko :-)

P.S. Pytacie o wysokość - mają ok 60 cm


106 komentarzy:

  1. Ależ one są idealne. Przepiękne i słodkie. Zazdroszczę umiejętności i zdrowia życzę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne jestem pod wrażeniem Twoich lal !!! Chyba są duże ... cudowne !!! a te ubranka... piękne ... ach

    OdpowiedzUsuń
  3. Są przepiękne!!! Rewelacyjne no i dość duże ;) Bardzo ładne mają ubranka, a te buciki są po prostu genialne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejeku!!!!!
    One są wspaniałe, rewelacyjne, fantastyczne,prześliczne i takie, takie idealne!!!
    Mają takie piękne sukienki i buciki, i każdy szczególik dopracowany!!!
    Przyznam się, że wcale nie zwróciłam uwagi na brak makijażu policzkowego:)
    I są wielkie! 60 cm, to musiałaś się napracować i jeszcze z chorym paluszkiem...
    Jesteś niesamowita!
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o matko i córko, one sa nie idealne? To chcę zobaczyć następne. piękne wszystkie 3 . Pozdrawiam cieplutko Piecyk. niech paluszek szybko wyzdrowieje na urlopie ,żebyś mogła pokazać następne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ one są piękne!!!!!!!!!!!!!!!
    Przeurocze, ja bym nic w nich nie zmieniła. Nie bądź dla siebie taka surowa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne! Dopracowane w każdym szczególiku, piękny wisiorek, getry, nie mówiąc o sukienkach, bucikach czy włosach. Dla mnie są idealne!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite, że uszyłaś je własnymi łapkmi i do tego z chorym paluszkiem!
    Gdybym miała wybierać to nawet nie mogłabym się zdecydować bo każda jest jedyna w swoim rodzaju i każda mi się podoba! ;)
    Zdrówka dla paluszka i dzięki za uśmiech! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sa przecudne.I takie dopracowane w kazym szczegoliku.Moze masz pomysl na lale w wersji meskiej np.jakis pirat?

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie piękne - tak dokładnie i elegancko zrobione

    OdpowiedzUsuń
  12. Są absolutnie boskie, idealne, Ja skroiłam i nie mam siły szyc dalej.. podrawiam Aneta

    OdpowiedzUsuń
  13. Zbieram szczękę z podłogi ... rewelacja ... cudowne i tak przepięknie wykonane z dbałością o każdy szczegół :) miłego wypoczynku i wracaj do nas szybciutko :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to powalilas nas tymi lalami !!!! Sa piekne i idealne, oj sama bym spróbowala cos takiego zrobic, ale to moze kieeeeeedys. Milego wypoczynku :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piékne sá Twoje lale! Podziwiam za wielkość i kaźdy detal, który dodaje im uroku i swoistego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow!!! jesteś niesamowita ... lale przecudnej urody
    pozdrawiam serdecznie , miłego wypoczynku i ...
    zdrówka dla paluszka :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem nimi zachwycona:)))Prześliczne:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. dołączam do grona zachwyconych! świetne lalki! w każdym calu, każdy szczególik dopracowany :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale Ty skromniś jesteś - lale są fantastyczne po prostu :)))
    pozdrawiam i miłego wyjazdu życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę fantastyczne! Najbardziej przypadła mi do gustu druga lala, może przez tą uroczą grzywkę? Ale wszystkie trzy są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  21. No wiesz, kompleksów się nabawiam za każdym razem jak tu zaglądam, a teraz to w ogóle zapomniałam oddychać z wrażenia, kompletnie mnie zatkało... Lalki są najprzecudowniejsze na świecie, a ta ruda w białym ubranku, to jest po prostu mistrzostwo świata i ja się w niej zakochałam! Często zdarza mi się pisać w komentarzach - o, to mi się podoba, kiedyś spróbuję też takie zrobić! - tym razem nie napiszę, bo nie wyobrażam sobie w ogóle jak się za taką lalę zabrać i ile to wymaga umiejętnosci i precyzji, że o pomysłowości nie wspomnę...

    OdpowiedzUsuń
  22. CUDOWNE!!!! Fantastycznie sie prezentują!!! Nawet nie potrafię wybrać, która najładniejsza...

    OdpowiedzUsuń
  23. Zamiast brac sie za komodke to ja siedze i ogladam te Twoje lale po raz setny.Normalnie sie w nich zakochalam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Niesamowite!!!
    Cudowne!!
    Piękne!

    co tu jeszcze napisać, by oddać mój zachwyt?

    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  25. Super....))))mogą przyjść do mojego ogrodu na spacer....Gorąco pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  26. och... ta zimowa jest tak słodka, że po prostu mozna się w niej zakochać :) świetne sa te lale, ale ta zimowa ma to COŚ w sobie, co sprawai, że chciałoby się ja od razu przytulić....

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku, ustawiam się w długaśnej kolejce komentujących, ale muszę napisać, że cudne są, ale ostatnia w bieli - AAAAAAAA jaka fajna :) I te getry na bucikach - padnę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Są rewelacyjne, w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mistrzowskie- jeszcze takich nie widziałam, aż żałuję,że moja Córa już lalkami się nie bawi-ech jak ten czas leci:)). Cieszę się,że wróciłaś do zdrówka.Serdecznosci posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja stanowczo nie mam ich dość, są cudne! śliczne!, piękne!rozkoszne!...brak mi słów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Twoje lale są śliczne nie mogę oderwać od niech oczu

    OdpowiedzUsuń
  32. Niezwykłe, cudowne, dech zapiera, będą mi się dzisiaj śniły;)) Ach...

    OdpowiedzUsuń
  33. prześliczne lale:) rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialne są Twoje lale.
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  35. dalekie od ideału? to ciekawa jak wyglądają te idealne :)))))) dla mnie są najidealniejsze i dałabym się za nie pokroić :))))) a swoją drogą to jeszcze nigdzie nie widziałam takich lal! jeszcze do dzisiaj miałam zajęte serce przez Tildy, ale teraz chyba je zdradzę:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ach lale są prześliczne...a ta w brązie i bieli podbiła moje serce i zauroczyła mnie...ach!!!
    Cudowne cudowne!!!

    Ślę słoneczne pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. O jaaaa... jakie piekne !!!Ta w brązach to istne cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Te lalki są bajeczne ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Tak pięknie u Ciebie;-)
    Lale - marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana !!! więcej wiary w siebie! Lale wychodzą piękne ... nic dodać nic ująć, po prostu mód malina. Nie mogę od nich oczu oderwać (też bym tak chciała umieć he he) Pozdrawiam serdecznie i zdrowiej

    OdpowiedzUsuń
  41. Niezmiennie podziwiam jak dbasz o każdy szczegół :) Lalka w czapce podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kobieto! Ty jesteś niesamowita! Patrzę i napatrzeć się nie mogę :) Przepiękne rzeczy tworzysz! Cuda! Ta lala w czapce - świetna! Lecę dalej podziwiać :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  43. Prześliczne, cudowne, jestem zauroczona.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Są cudowne, rewelacyjne- na żywo pewnie jeszcze piękniejsze. Nie potrafię się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  45. Zajrzałam i zachorowałam na takie lalki, przeszukałam Internet i nie znalazłam wykroju. Gdybyś tylko miała czas i ochotę, to bym bardzo Cię prosiła o wykrój. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne. Po prostu piękne lale. Nie wiem jak jeszcze mogłabym wyrazić swój zachwyt.

    OdpowiedzUsuń
  47. Twoje lale zachwycające, piękne wystrojone..pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  48. o rety! ale śliczności!!! trafiłam z bloga innej osoby i faktycznie miała rację - warto!!! :))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  49. Tina pisała, że spadnę z krzesła, jak zobaczę twoje lale. Miała rację - spadłam! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepiękne! Każda zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Kobitki mają rację-więcej wiary w siebie!!!!Bo jeśli to co piszesz to nie czcza kokieteria-a wydaje się ,że nie-to ,kobieto przezdolna przestań gadać głupoty.LALKI SĄ PRECYZYJNE,DOPRACOWANE,ŚCIEGI RÓWNIÓTKIE-JAK WG CIEBIE MA WYGLĄDAĆ IDEAŁ?.pozdrowienia dla Ciebie i paluszka.

    OdpowiedzUsuń
  52. a ja cały czas nie moge się zabrać za te stojące...a tak mi sie podobają:))))

    OdpowiedzUsuń
  53. Prześliczne! Po prostu brak mi słów...

    OdpowiedzUsuń
  54. Matuchno ... zamurowało mnie, jak to cudo zobaczyłam :)))
    jestem zachwycona ... RADOŚĆ DLA OCZU I UCZTA DLA DUSZY !
    Kochana ... mam złote ręce !!! Bajeczne rzeczy tworzysz !
    Wpadłam tu przypadkiem, ale obiecuję ... na pewno na dłużej zostanę :)
    cieplutko pozdrawiam i zasuwam dalej Twoje dzieła podziwiać !!!

    OdpowiedzUsuń
  55. Ależ są cudne te Twoje lale! Szczególnie ujęła mnie ta w bieli.Wszystkie słodkie!
    Ja moim aniołom wbijam patyk w siedzenie i stoją!:)Twoje maja chyba lepiej:):)

    OdpowiedzUsuń
  56. Lale cudowne w takich chwilach chciałabym cofnąć się w czasie i znów być dzieckiem, przytulić taką słodką lalę do buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Dziewczyno - na tych lalach zbijesz fortunę, są tak cudne, że aż dech zapiera w piersiach :) Gratuluję wielkiego talentu!

    OdpowiedzUsuń
  58. Twoje lalki są piękne, ja jestem nimi zachwycona, dopracowane w każdym detalu, rewelacja.
    Napisałam Ci maila o aparacie .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Zajrzałam do Ciebie po komentarzu (dziękuję) i oniemiałam! Genialne te Twoje lale! Fantastyczne i stoją! Białe getry mnie rozwaliły, że tak brzydko powiem:))) Cudne wszystkie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  60. cudowne... zwłaszcza ta pierwsza w babcinym stylu:):):)
    chcę taką:)
    dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozostawienie tak miłych słów:):):)
    A o lalę jeszcze się upomnę tylko fundusze muszę zebrać:):):)

    OdpowiedzUsuń
  61. To się napracowałaś takie lale potrafią wyczerpać energię .Jestem pełna uznania oby tylko trafiły w dobre ręce tego im życzę a ciebie pozdrawiam cieplutko i odpoczywaj nam kobitko .

    OdpowiedzUsuń
  62. Lala w ogródku wygląda jak żywa dziewczynka.Ja podobnie wyglądałam w dzieciństwie-warkoczyki i grzywka:)
    Jesteś taka zdolna kobitka!Tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  63. Mowę mi odebrało :):):)
    Wyglądają bardzo realnie, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu:)
    A lale szyjesz REWELACYJNE !!!!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ale genialne są. A wiesz też za mną chodzi lala w bieli zimowej :)

    OdpowiedzUsuń
  66. hejo

    mówno mi tu szybko co to citro jest i z czym to się je???? plissss :)))
    na meila jeśli możesz martuchna22@tlen.pl
    :* z góry dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  67. Jestem zachwycona! one są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  68. No i ugrzęzłam z butami....skrobne maila, moze mi pomożesz bu.......

    OdpowiedzUsuń
  69. Podpisuję się pod tymi wszystkimi cudownymi komentarzami;mnie brakuje słów,by ogarnąć Twój talent :)Lale są przefantastyczne :)Buźki :*

    OdpowiedzUsuń
  70. Są przesłodkie ! Boże- jaka to żmudna i misterna praca- jestem pełna podziwu dla Twego talentu Elis!!! Całuski

    OdpowiedzUsuń
  71. Są przeeeecudne !!!, jestem absolutnie zauroczona ;)), czółko chylę, główką stukam o chodniczek w zachwycie :)))
    uścisiki!

    OdpowiedzUsuń
  72. Kochana wymodziłaś ;-) cudeńka. Dziewczynki sa przeurocze

    OdpowiedzUsuń
  73. Dziękuję Elis za wiadomość.To z Twojego komentarza dowiedziałam się o wygranym Candy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. Piękne rzeczy tworzysz, lale są przeurocze! Dziękuję za milusi komentarz u mnie.Wrócę tu wieczorem by się zapoznać z Tymi pięknymi pracami, a na razie pozdrawiam i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  75. Witaj,pięknie dziękuję za dobre słowa u mnie :-) Będzie mi niezmiernie miło gościć Cię w Tymczasem.Ja również będę do Ciebie zaglądać-lalki z tego wpisu skradły moje serce,"lecę" zobaczyć Twoje inne piękne prace.Serdecznie Cię pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego,Maja

    OdpowiedzUsuń
  76. Czesc:-)
    Dziekuje za wizyte na moim blogu i za mile slowa:-)
    Pieknie tu u Ciebie, lalki sa niesamowite, nigdy takich nie widzialam!
    A jakie mas zpiekne zwierzaki!
    I jaka dzialka!
    Zazdroszcze i pozdrawiam serdecznie
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  77. Napisze tak, może jestem dziwaczką ale nie lubie lalek chodzi o Tildy.
    Jakoś mi nie pasują ale wiadomo o gustach się nie dyskutuje.
    Jednak te duże lalki powaliły mnie na kolana.
    Są obłędne dopracowane w najdrobniejszych szczegółach.
    Cudeńko.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  78. o rajusiu zawiesiłam sie na tych laluniach są przecudne też taką chce jak sie szyje taką lale skąd wziąć wykrój????? polis plis plis :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. Cudowne lale,może i mi uda się kiedyś taką uszyć...pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  80. szyjesz tak obłędnie, że brak słów i tylko szczęka opada z zachwytu!!!! Cudności tworzysz niesamowite!
    Zdrówka życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  81. Taką lalę to bym u Ciebie zamówiła dla bratanicy tylko nie wiem ile potrzebujesz czasu na jej zrobienie abym do świąt mogła ją dostać? W razie czego mój mail kasiulek17@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Kurcze..ja jestem pod wrażeniem Twojego bloga..jakie cuda, aż brak mi słów:) Ja obserwuję i będę cieszyć swoje oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Eluś, lale są cudowne. Moja faworytka to ta ubrana na biało.Jej buciki są odjazdowe, czapusia genialna. Co ja tu wypisuję wszystkie są superowe. Pozdrawiam serdecznie i czekam na następne.Pamiętaj co Ci mówiłam. Ciumki.

    OdpowiedzUsuń
  84. Cudowne lale, dla mnie naj... jest chyba ta biała :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...........................
    No teraz to już przesadziłaś!!!!!
    Idę sobie spokojnie od najnowszych postów do starszych...jakoś przebrnęłam przez Anielice ślubną, o mało nie zachłysnęłam się śliną patrząc na przecudnej urody par aniołków...ale TOOOOO....no szok normalnie! Uwielbiam te Twoje szczególiki, dobór tkanin i kolorów...Kobieto, masz talent, mówię Ci...

    OdpowiedzUsuń
  86. Ależ one są piękne! Właśnie sobie pomyślałam, że może uszyłabym dla wnuczki stojącą lalę... szukam inspiracji i trafiłam do Ciebie. No i patrząc na te cuda chyba sobie odpuszczę. W życiu nie uszyję takiego cudu...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  87. Ale słodziaśne! Piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  88. Te lale też są cudne.Jestem w nich zakochana, sama już spróbowałam 3 uszyć.

    OdpowiedzUsuń
  89. Są prześliczne... tez bym chciała taka uszyć.Jeżeli jest taka możliwość prześlij mi na maila wykrój/sposób szycia BŁAGAM...... cysia2300@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. OOOO JEZUSIE!!!!!!!!!!!ZAKOCHAŁAM SIĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  91. Droga Elis nie śmiem prosić o formą,sama muszę dojść do stworzenia lali ,sama muszę się nauczyć bo wtedy będę na prawdę się cieszyć,tylko proszę o podpowiedź ....czy do zrobienia głowy ,rączek i nóżek potrzebny jest jakiś specjalny materiał????

    OdpowiedzUsuń
  92. Ktoś tu podnosi poprzeczki ludziskom... Oj niedobra Kobieto ilu tu sfrustrowanych ludzi... i powiedz jak tu teraz po czymś takim podnieść się z tego dołka i jak odzyskać wiarę we własne umiejętności?
    ...no i teraz idę i zamknę się w sobie... http://pralniahandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. są boskie!!!!!czy jest możliwość otrzymać wykrój?

    OdpowiedzUsuń